Політика конфіденційності

Для АТ «Азагруп» (Azagroup S. A.) конфіденційність Ваших даних є дуже важлива. Ми хочемо, щоб Ви знали, як і на яких принципах ми їх обробляємо. Для цього ми склали цю Політику конфіденційності.

Хто є адміністратором Ваших персональних даних?

Адміністратором Ваших персональних даних є Акціонерне товариство «Азагруп» з місцезнаходженням у м. Варшава (02-681). Сул. Висьцігова 6, далі: «Азагруп» або „ми», «нас», «наш»).

Коли ми збираємо Ваші персональні дані?

Ми збираємо персональні дані під час:

  1. реєстрації в додатку Born2Be (далі: «Дадаток»)
  2. установлення Додатку і користування ним
  3. використання функціональності облікового запису;
  4. оформлення замовлення
  5. реалізації процедури повернення товару;
  6. оформлення підписки;
  7. користування послугою Обслуговування клієнтів

Які закони регулюють обробку персональних даних?

Питання захисту персональних даних від 25 травня 2018 р. регулюється нормами так званого «РОДО» тобто Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 з 27.04.2016 року «Про захист фізичних осіб у зв’язку з обробкою персональних даних і про вільне переміщення таких даних, а також про скасування директиви 95/46/WE» (загальний регламент про захист даних).

Де ми зберігаємо Ваші дані?

Зібрані дані ми зберігаємо на території Європейської Економічної Зони (ЄЕЗ) У зв’язку з тим, що ми використовуємо соціальні медіа, Ваші персональні дані можуть передаватися власникам таких порталів: Фейсбук, ЛінкедІн, ЮТуб, Інстаграм, а також маркетинговим організаціям, які нас обслуговують. Тому Ваші дані можуть бути передані в треті країни за межі ЄС, зокрема, в країни, де здійснюється підтримка послуг постачальників соціальних медіа, а також послуг постачальників аналітичних і статистичних інструментів. Підставою для передачі в усіх випадках є рішення Єврокомісії від 12 липня 2016 року, яке визначає відповідний рівень захисту даних у програмі «Щит конфіденційності».

Кому ми передаємо Ваші дані?

Ми передаємо їх різним суб’єктам залежно від типу даних і від того, для чого ми їх використовуємо. Детальний опис того, кому ми передаємо дані, знаходиться нижче, при описі окремих процесів.

Ми ніколи не передаємо Ваші дані третім особам і не обмінюємося ними в маркетингових цілях. Дані, які передаються третім особам, передаються виключно з метою надання Вам наших послуг.

Чи відбуватиметься в процесі обробки автоматизоване прийняття рішень?

Під час обробки даних не буде відбуватися автоматизоване прийняття рішень, які будуть викликати для Вас юридичні наслідки або іншим чином впливати на Вас.

Однак зміст нашої послуги розсилки автоматично змінюється залежно від Вашої статі.

Які цілі та правові підстави обробки ваших даних?

Ми збираємо Ваші дані з метою укладення з Вами договору продажу та його належного виконання, реагування на Ваші запити, виконання наших зобов’язань згідно з положеннями законодавства (наприклад, виконання податкових зобов'язань), розслідування претензій або захисту від претензій, розробки і вдосконалення наших послуг і нашої програми. Цілі та підстави обробки були точно вказані при описі процесів, що знаходяться нижче.

Які у Вас права?

  1. Право на доступ до даних:

    У будь-який момент Ви маєте право запитати інформацію про те, які персональні дані ми зберігаємо. Щоб це зробити, зв’яжіться з нами за адресою info@born2be.com.ua, або через контактну форму, розташовану на сторінці www.born2be.com.ua/contact - ви отримаєте цю інформацію по електронній пошті.
  2. Право на спростування даних:

    Ви маєте право вимагати спростування Ваших особистих даних, якщо вони невірні, а також доповнення неповних даних. Дані можна також змінити самостійно в своєму обліковому записі в додатку.
  3. Право на передачу даних:

    Якщо ми будемо виконувати автоматизовану обробку Ваших персональних даних на підставі Вашої згоди, Ви маєте право отримати копію своїх даних в структурованому, широко вживаному і придатному для читання форматі. Це стосується тільки персональних даних, які були нам передані
  4. Право на обмеження обробки:

    Ви маєте право вимагати, щоб компанія «Азагруп» обмежила обробку Ваших даних за таких умов:
    1. якщо Ви не погоджуєтеся на обробку даних на підставі нашого обґрунтованого інтересу, тоді «Азагруп» обмежить будь-яку обробку таких даних після верифікації, чи є такий обґрунтований інтерес;
    2. якщо Ви повідомите, що Ваші персональні дані невірні, тоді компанія «Азагруп» повинна обмежити будь-яку обробку даних до моменту верифікації даних;
    3. якщо обробка даних є незаконною, Ви можете не погодитися на видалення персональних даних та замість цього вимагати обмеження використання Ваших персональних даних;
    4. якщо компанія «Азагруп» більше не потребує Ваших персональних даних, але вони необхідні для декларування або зменшення розміру претензії.
  5. Право на видалення даних:

    Ви маєте право в будь-який час видалити будь-які дані, які обробляє компанія «Азагруп», за винятком таких випадків, коли зберігання даних є для нас необхідним для виконання зобов’язань, накладених на компанію «Азагруп» згідно з законом, або для захисту від претензій (ст. 17 абз. 3 літ. b і e РОДО). Це ситуації, такі як:
    1. незавершений процес у Службі підтримки клієнтів;
    2. відкрито замовлення Клієнта, яке ще не відправлене, або відправлене тільки частково;
    3. нерегульована заборгованість Клієнта перед компанією «Азагруп» незалежно від способу оплати;
    4. збереження даних про попередні транзакції для бухгалтерського обліку та захисту інтересів при претензіях;
  6. Право на подачу заперечення:

    Ви маєте право заперечувати проти обробки Ваших даних на підставі наших обґрунтованих інтересів. Компанія «Азагруп»припинить обробку Ваших персональних даних, якщо ми не зможемо знайти законне обґрунтування цього процесу, яке ігнорує Ваші інтереси чи права;

Як ви можете користуватися своїми правами?

Щоб користуватися своїми правами, зв’яжіться з нами за адресою info@born2be.com.ua, або через контактну форму, розташовану на сторінці www.born2be.com.ua/contact

Інспектор із захисту персональних даних:

Щоб гарантувати, що Ваші дані завжди будуть оброблятися прозоро та законно, ми призначили Інспектора з захисту персональних даних Рафаеля Сурового (Rafał Surowy). Щоб зв’язатися з інспектором із захисту персональних даних, напишіть за адресою iod@azagroup.eu.

Право подати скаргу до наглядового органу:

Якщо ви вважаєте, що компанія «Азагруп» неправильно обробляє ваші персональні дані, Ви маєте право подати скаргу в наглядовий орган.

Яким способом ми збираємо персональні дані?

Ми збираємо персональні дані під час:

  1. Реєстрації в додатку:

    Для реєстрації в додатку необхідно надати своє ім'я, стать і адресу електронної пошти. Надання даних добровільне, проте воно є необхідною умовою створення та ведення облікового запису в Додатку.

    Адміністратор створює обліковий запис у додатку за допомогою облікового запису, який є у Вас у соціальній мережі Фейсбук. Якщо ви скористаєтеся цією опцією, для реєстрації та подальшого ведення облікового запису в Магазині ми автоматично завантажимо з Вашого облікового запису на Фейсбуці доступні дані, а саме ім’я, прізвище та адресу електронної пошти, а також інші дані, які будуть передані нам з Фейсбуку. Про вид переданих даних Вам повинен повідомити адміністратор соціальної мережі Фейсбук.

  2. Використання функціональності облікового запису:

    Створюючи функціональності для облікового запису, який Ви зареєстрували у Додатку, для Вашої зручності ми передбачили можливість збереження даних для доставки і даних для рахунку-фактури, які використовуватимуться при оформленні і реалізації майбутніх замовлень. Дані для доставки включають:

    1. прізвище;
    2. адреса (вулиця, № будинку, № квартири або приміщення, поштовий індекс, населений пункт);
    3. номер телефону;
    4. а дані для рахунку-фактури:
    5. найменування компанії;
    6. адреса (вулиця, поштовий індекс, населений пункт);
    7. ідентифікаційний номер платника податків (ІПН).

    Без Вашої згоди ми не будемо використовувати ці дані для інших цілей, зокрема для маркетингових цілей.

    Збереження даних в обліковому записі є повністю добровільним.

  3. Розміщення замовлення:

    Якщо перед розміщенням замовлення ви не зберегли дані для доставки і дані для рахунку-фактури, при оформленні замовлення необхідно доповнити дані для доставки, що включають:

    1. прізвище;
    2. адреса (вулиця, № будинку, № квартири або приміщення, поштовий індекс, населений пункт),
    3. номер телефону;

    Якщо Ви підприємець, необхідно доповнити також дані для рахунку-фактури:

    1. найменування компанії;
    2. адреса (вулиця, поштовий індекс, населений пункт);
    3. ідентифікаційний номер платника податків (ІПН).

    Надання даних на цьому етапі є добровільне, проте воно є необхідним для оформлення та виконання замовлення. Якщо ви розміщуєте замовлення в якості підприємця, також необхідно надати назву компанії, адресу та ІПН.

  4. Процедура повернення товару

    Якщо Ви бажаєте повернути доставлений Вам товар, необхідно заповнити форму, що охоплює такі персональні дані: ім’я та прізвище, адресу, телефон, e-mail, номер замовлення, номер банківського рахунку, дані власника рахунку. Цю форму потрібно надіслати нам разом з товаром, який ви повертаєте. Надання даних добровільне, проте воно є умовою для виконання процедури повернення.

З якою метою і на якій підставі ми обробляємо дані?

Дані, подані на етапі реєстрації облікового запису:

Дані, необхідні для створення та ведення облікового запису, ми будемо обробляти з метою укладання та належного виконання договору про надання послуг електронним шляхом. Підставою обробки є ст. 6 абз. 1 літ. b РОДО, тобто обробка є необхідною для виконання договору, стороною якого є Ви, або для вжиття заходів на Вашу вимогу перед укладенням договору (ця підстава далі іменується: «Виконанням договору»).

Дані, подані при використанні функціональності облікового запису

Ці дані ми будемо обробляти для надання Вам можливості користуватися функціональністю облікового запису (і, отже, в цілях виконання укладеного між нами договору про надання послуг електронним шляхом), а також при оформленні та реалізації Ваших замовлень. Підставою для обробки є Виконання Договору.

Дані, надані при розміщенні замовлення:

Ці дані ми будемо обробляти:
  1. для укладення з Вами договору купівлі-продажу та його правильної реалізації; підставою для обробки в даному випадку є Виконання Договору;
  2. для виконання наших обов’язків, що випливають із положень чинного законодавства, зокрема, законів «Про бухгалтерський облік», податкових положень або положень споживчого законодавства; підставою для обробки в цьому випадку є ст. 6 абз. 1 літ. c РОДО, тобто обробка є необхідною для виконання покладеного на нас правового обов’язку (ця підстава далі іменується «Правовий обов’язок» );
  3. можливого розслідування цивільно-правових позовів або захисту від таких позовів; підставою для обробки у цьому випадку є ст. 6 абз. 1 літ. f РОДО, тобто обробка необхідна для цілей, що випливають із обґрунтованих інтересів, реалізованих компанією «Азагруп» (ця підстава далі іменується: «Нашим юридично обґрунтованим інтересом»). Наш юридично обґрунтований інтерес полягає у цьому випадку в забезпеченні можливості застосовувати ефективні заходи для можливого розслідування, на яке ми маємо право щодо Вашої особи, захист від претензій, які Ви можете до нас скерувати, а також розслідування і захист від взаємних претензій компанії «Азагруп» і суб'єктів, що надають кур'єрські послуги на нашу користь.

Дані, подані для процедури повернення товару

Ці дані ми будемо обробляти з метою реалізації процедури повернення замовленого Вами товару. Підставою для обробки даних в цьому випадку є наш обґрунтований інтерес, який полягає у необхідності забезпечення здійснення повернення відповідно до застосовуваної нами політики повернення. Якщо ви здійсните повернення у встановлений законом термін на розірвання договору, укладеного на відстані, підставою для обробки буде юридичне зобов'язання.

Кому ми передаємо Ваші дані?

Одержувачі Ваших персональних даних:
  1. наданих на етапі реєстрації облікового запису, а також при використанні функціональності запису: постачальники інформаційних систем, суб’єкти, що надають дисковий простір, а якщо ці дані ми використовуємо для виконання замовлення - також суб’єкти, зазначені в підпункті b нижче;
  2. наданих при здійсненні замовлення: постачальники інформаційних систем, суб’єкти, які надають нам дисковий простір, суб’єкти, які надають кур’єрські послуги в нашу користь; залежно від обраного Вами способу оплати, отримувачем даних може бути також оператор оплати або поштовий оператор;
  3. наданих в рамках процедури повернення товару: суб'єкти, що свідчать на нашу користь кур'єрські послуги, банк.

Як довго ми будемо зберігати Ваші дані?

Ваші дані ми будемо зберігати:
  1. дані, надані на етапі реєстрації облікового запису, а також при використанні функції облікового запису - протягом періоду використання Вами облікового запису, а також після його видалення - до часу припинення з нашого боку архівних обов’язків або закінчення строку давності подачі взаємних претензій (залежно від того, яка з зазначених обставин виникне пізніше);
  2. дані, надані на етапі оформлення замовлення, а також в рамках процедури повернення товару - до моменту припинення по нашій стороні архівних обов'язків або закінчення строку давності подачі взаємних претензій (залежно від того, яка з зазначених обставин виникне пізніше);

Які права Ви маєте?

Ви маєте право на доступ до своїх персональних даних, на їхнє виправлення, видалення і право вимагати обмеження обробки та передачу даних.

Якщо обробка здійснюється на підставі наших юридично обґрунтованих інтересів, Ви також можете заперечувати проти обробки даних (включно з профілюванням) з причин, пов’язаних з вашою конкретною ситуацією.

Які дані ми будемо обробляти?

Як при використанні Додатку, так і безпосередньо на головній сторінці магазину www.born2be.com.ua Ви можете підписатися на розсилку, в якій ми будемо інформувати Вас про нашу пропозицію, включно з новинами та акціями. Для потреб здійснення розсилки ми будемо обробляти Вашу адресу електронної пошти та інформацію про Вашу стать. Надання даних добровільне, проте воно є умовою для отримання розсилки. Крім того, ми надаємо Вам можливість отримувати додаткову розсилку у вигляді СМС. В такому випадку ми будемо обробляти Ваш номер телефону, зазначений при записі на розсилку. Номер телефону буде використаний для відправлення СМС-повідомлень, що містять, зокрема, нагадування про спеціальні пропозиції та акції, які знаходяться в розсилці на електронну адресу. Надання номера телефону не обов’язкове, проте воно є необхідним для того, щоб отримувати СМС-повідомлення.

З якою метою і на якій підставі ми обробляємо дані?

Ми будемо обробляти Ваші дані для цілей прямого маркетингу. Підставою обробки є ст. 6 абз. 1 літ. f РОДО, тобто наш юридично законний інтерес, пов’язаний з реалізацією послуги розсилки.

Кому ми передаємо Ваші дані?

Одержувачами Ваших персональних даних будуть суб’єкти, які надають в нашу користь послуги з маркетингу електронної пошти, постачальники послуг зберігання даних в хмарі.

Як довго ми будемо зберігати Ваші дані?

Ваші дані ми будемо зберігати до моменту відмови від послуги розсилки або припинення нами реалізації маркетингових заходів у вигляді розсилки (залежно від того, яка з зазначених обставин виникне раніше).

Які права Ви маєте?

Ви маєте право на доступ до своїх персональних даних, їхнє виправлення, видалення та право вимагати обмежити обробку та передачу даних.

Ви можете в будь-який час відкликати свою виражену згоду або відмовитися від послуги розсилки. Проте це не вплине на законність обробки, яку ми виконали на підставі Вашої згоди перед її відкликанням. Форма для відкликання маркетингових дозволів або відмови від розсилки знаходиться за посиланням: https://born2be.com.ua/newsletter/edit. Також Ви можете зв'язатися з нами по електронній пошті info@born2be.com.ua.

Також у будь-який час Ви можете внести заперечення проти обробки персональних даних для прямого маркетингу (включно з профілюванням ) в тій мірі, в якій обробка пов'язана з таким прямим маркетингом.

Для Вашої зручності ми створили такі канали для звенення до Служби підтримки клієнтів:

  1. електронна пошта (адреса електронної пошти: info@born2be.com.ua)
  2. гаряча лінія по телефону +38 044 334 45 06
  3. чат, доступний на сторінці www.born2be.com.ua
  4. контактна форма доступна на сторінці www.born2be.com.ua/contact

Які дані ми будемо обробляти?

Залежно від того, який канал контакту Ви вибираєте, ми будемо обробляти такі дані:

  1. адресу електронної пошти, ідентифікаційні дані Вашого облікового запису електронної пошти та інші дані, наведені в змісті кореспонденції, у зв'язку з заявкою (у разі контакту по електронній пошті);
  2. номер телефону, запис Вашого голосу, інші дані, надані Вами під час розмови (при зверненні на гарячу лінію);
  3. адресу електронної пошти, ім’я, номер телефону, інші дані, надані Вами в анкеті (при зверненні через контактну форму);
  4. ім'я, прізвище та адресу електронної пошти, інші дані, надані Вами у зв'язку зі зверненням (у разі контакту через чат);

Надання даних добровільне, проте необхідне для подачі заявки. Якщо запит пов’язаний з Вашим замовленням, необхідно додатково вказати Ваші ідентифікаційні дані.

З якою метою і на якій підставі ми обробляємо дані?

Якщо Ви спілкуєтеся з нами, у зв’язку з оформленим Вами замовленням, Ваші дані будуть оброблятися нами для правильної реалізації замовлення (тобто укладеного між нами договору). Підставою для обробки в цьому випадку є ст. 6 абз. 1 літ. b РОДО, тобто обробка є необхідною для виконання договору, учасником якого Ви є, або для вжиття заходів на вашу вимогу перед укладенням договору (ця підстава далі іменується: «Виконанням договору»).

Якщо Ви з нами зв’язалися з інших питань, Ваші дані будуть оброблятися нами для реалізації Вашої заявки. Підставою для обробки в цьому випадку є ст. 6 абз. 1 літ. f RODO, тобто обробка необхідна для цілей, що випливають із обґрунтованих інтересів, реалізованих компанією «Азагруп» (ця підстава далі іменується: «Нашим юридично обґрунтованим інтересом»). Наш юридично обґрунтований інтерес полягає в забезпеченні найвищих стандартів обслуговування клієнтів і потенційних клієнтів, включно з наданням зазначеним особам інформації про нашу пропозицію і принципи нашого функціонування.

Кому ми передаємо Ваші дані?

Одержувачами Ваших персональних даних є постачальники інформаційних систем, постачальники хмарних сервісів зберігання даних, постачальники електронної пошти.

Як довго ми будемо зберігати Ваші дані?

Дані, надані при зверненні без зв'язку із замовленням:

  1. 2 роки для даних, наданих при зверненні по електронній пошті, через контактну форму або чат
  2. 6 місяців, якщо дані надано при зверненні на гарячу лінію

Дані, надані при зверненні у зв’язку зі складним замовленням, будуть зберігатися до закінчення терміну давності Ваших претензій щодо нас (незалежно від форми контакту).

Які права Ви маєте?

Ви маєте право на доступ до своїх персональних даних, їхнє виправлення, видалення і право вимагати обмеження обробки та передачу даних.

Якщо обробка здійснюється на підставі наших юридично обґрунтованих інтересів, Ви також можете заперечувати проти обробки даних з причин, пов’язаних з Вашою конкретною ситуацією.

Нижче знаходиться інформація про те, яким чином за допомогою додатку отримувати доступ і обробляти дані, інші, ніж ті, які необхідні для реєстрації облікового запису, замовлення, підписки та звернення до Відділу підтримки клієнта. Мобільний додаток доступний у магазині Google Play або App Store. Компанія «Азагруп» не має впливу на обробку даних користувачів у зв’язку з реєстрацією та використанням з магазину Google Play або App Store.

Які дані ми будемо обробляти?

  1. Системні дозволи:

    В рамках деяких функцій наш додаток повинен мати доступ до певних даних у Вашому мобільному пристрої. Нижче ми пояснюємо, які дозволи або інформацію може запитувати додаток і які функції програми залежать від цих дозволів.

    1. Iнформація про вид і модель пристрою, операційної системи, версії додатку: завдяки доступу до цих даних ми можемо аналізувати помилки в роботі додатку, покращувати і збільшувати його функціональність. Завдяки цьому наш додаток постійно розвивається відповідно до потреб користувачів;
    2. Розташування та дані про розташування: за допомогою інформації про розташування пристрою ми можемо надсилати Вам інформацію, відповідну для країни, в якій Ви знаходитеся і мови, якою користуєтеся;
    3. Інформація про стан підключення до інтернету: ми використовуємо її, щоб переконатися, що операції завантаження даних з нашого сервера виконуються плавно та без збоїв. Ми використовуємо це для більш зручного користування Додатком. Завдяки цьому ми можемо повідомити Вас, якщо Ваш пристрій не має підключення до інтернету і попросити перевірити систему зв’язку (наприклад, чи увімкнено wi-fi).

  2. Аналіз використання додатком:

    У нашому Додатку ми використовуємо технології, які дозволяють нам дізнатися, як наші користувачі використовують Додаток. Завдяки цьому ми можемо постійно покращувати нашу пропозицію та роботу додатку, краще зрозуміти потреби наших користувачів, що дозволяє постійно покращувати якість наших послуг. Для цього ми можемо аналізувати:

    1. час, який користувачі проводять в окремих модулях програми - завдяки цьому ми знаємо, що найбільше цікавить наших користувачів
    2. дії, які виконують у додатку (які вчиняються дії, які функції використовують найчастіше і т. д.) - це дозволяє розвивати функціональні можливості програми;
    3. те, як використовують додаток, (які форми оплати та доставки використовують найчастіше, як рухаються по додатку) - завдяки тому, що ми можемо покращити наші маркетингові комунікації і поліпшити роботу додатку;
    4. яким чином дізналися про наш додаток - завдяки цьому краще адаптуємо наші маркетингові зусилля.
    5. кількість установлень програми - завдяки цьому ми можемо відстежувати кількість завантажень і аналізувати, скільки людей використовують наш додаток

    Зазначена вище інформація обробляється нами анонімно, що не дозволяє ідентифікувати певних користувачів. Це означає, що їм призначено анонімний номер ID, який жодним чином не пов’язаний з конкретною особою.

    Крім того, в рамках аналізу використання ми також проводимо тестування A/B. Цей метод служить для порівняння двох версій додатку, щоб перевірити, яка з них краще, є більш популярною, або дозволяє користувачам швидше дістатися до корисного контенту.

  3. Push-повідомлення:

    Наше додаток може надсилати вам інформацію на певну тему, навіть якщо в даний момент не активний, за допомогою повідомлень поштовх. Це специфічна форма спілкування додатку з користувачем. Завдяки повідомленням push додаток може нагадати користувачеві, наприклад, про майбутні акції або що з останнього входу в систему пройшло багато часу. Щоб послуга push діяла правильно, пристрою користувача повинен бути призначений так званий push ID. Без нього робота послуги неможлива. Якщо користувач не хоче отримувати push-повідомлення, то можете відмовитися від них шляхом дезактивації послуги push в налаштуваннях пристрою або додатку.

На якій підставі ми обробляємо дані?

Підставою обробки при використанні даних для аналізу активності Користувачів, адаптації контенту, наданого додатком, до ваших вподобань є ст. 6 абз. 1 літ. f RODO, тобто обробка необхідна для цілей, що випливають із юридично обґрунтованих інтересів, реалізованих компанією «Азагруп». Наш юридично обґрунтований інтерес полягає в забезпеченні стабільності нашого Додатка та його правильної роботи, можливості оптимізації та поліпшення функціональності Додатка, для підвищення привабливості нашої пропозиції, а також для забезпечення можливості адаптації пропозиції Магазину до вподобань Клієнтів Магазину. Підставою обробки у випадку push-повідомленнь є ст. 6 п. 1 літ. а РОДО, тобто Ваша згода, яку ви даєте до моменту дезактивації послуги push.

Кому ми передаємо Ваші дані?

Одержувачами персональних даних є: суб'єкт, що постачає нам інструменти для аналізу активності користувачів, рекламні мережі, з якими ми співпрацюємо, суб'єкти, що надають нам свої сервери. Однак ці суб’єкти не отримують даних, які дозволяють їм встановити Вашу особу.

Як довго ми зберігаємо Ваші дані?

Ваші дані ми будемо зберігати:

  1. дані, надані на етапі реєстрації облікового запису, а також при використанні функції облікового запису - протягом періоду використання Вами облікового запису, а також після його видалення - до часу припинення з нашого боку архівних обов’язків або закінчення строку давності подачі взаємних претензій (залежно від того, яка з зазначених обставин виникне пізніше);
  2. дані, надані на етапі оформлення замовлення, та в рамках процедури повернення товару - до моменту припинення по нашій стороні архівних обов'язків або закінчення строку давності подачі взаємних претензій (залежно від того, яка з зазначених обставин виникне пізніше);
  3. дані, пов’язані з системними правами - на період наявності Додатку на Вашому мобільному пристрої. Дані видаляються автоматично після видалення Програми;
  4. дані, пов'язані з push-повідомленнями - до моменту відкликання Вами згоди на отримання таких повідомлень

Які права Ви маєте?

Ви маєте право на доступ до своїх персональних даних, їхнє спростування, видалення і право вимагати обмеження обробки обробку даних.

Якщо обробка здійснюється на підставі наших юридично обґрунтованих інтересів, Ви також можете заперечувати проти обробки даних (включно з профілюванням) з причин, пов’язаних з Вашою конкретною ситуацією.