FAQ

МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС І ЗАМОВЛЕННЯ

Замовлення у нашому інтернет-магазині Ви можете оформити наступним чином:
через електронне повідомлення на адресу info@born2be.com.ua
через повідомлення у чаті
через наш сайт https://born2be.com.ua
за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 334 45 06

У нашому інтернет-магазині Ви маєте можливість оплатити своє замовлення в такий спосіб:
банківською карткою через платіжну систему PayU
готівкою при отриманні замовлення.

Ви можете змінити своє замовлення на ранньому етапі його реалізації. Для того, щоб внести зміни в замовлення, зв'яжіться з нашим Центром обслуговування клієнтів. Гаряча лінія працює з понеділка по суботу з 9:00 до 21:00. На початку розмови консультант попросить Вас вказати номер замовлення. З метою прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте його перед розмовою з консультантом.

Ви можете скасувати своє замовлення на ранньому етапі його реалізації. Для скасування замовлення зв'яжіться з нашим Центром обслуговування клієнтів. Гаряча лінія працює з понеділка по суботу з 9:00 до 21:00. На початку розмови консультант попросить Вас вказати номер замовлення. З метою прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте його перед розмовою з консультантом.

В закладці "Вхід" --> ”Мій обліковий запис” --> “Мої замовлення” Ви зможете перевірити статус поточного замовлення, а також історію Ваших замовлень.

Щоб створити обліковий запис на нашому сайті, натисніть на кнопку "Вхід", а потім "Ви новий користувач? Перейти далі" або "Мій обліковий запис" -> "Зареєструватися".

Створивши обліковий запис у нашому інтернет-магазині, Ви в будь-який час будете мати доступ до історії Ваших замовлень, а також можливість перевірити, на якому етапі знаходиться Ваше замовлення. У Вас буде можливість підписатися на нашу розсилку і завжди бути проінформованими про коди на знижку, акції і всі новини в нашому інтернет-магазині.

До кожного замовлення ми видаємо іменний рахунок-фактуру.

Якщо Ви забули свій пароль, натисніть на кнопку "Забули пароль?", після чого на Вашу електронну адресу буде надіслано новий пароль. Ви можете змінити його в будь-який час.

УМОВИ ДОСТАВКИ

Замовлення післяплатою ми реалізуємо після його оформлення протягом 6 робочих днів. Замовлення, оплачені банківською карткою, ми реалізуємо після оплати протягом 6 робочих днів.

Оплата готівкою при отриманні замовлення - 49 грн.
Оплата банківською карткою через платіжну систему PayU - 49 грн.
Безкоштовна доставка при оформленні замовлення від 999 грн.

Ви можете отримати свою посилку:
1. в найближчому відділенні "Нова Пошта";
2. за вказаною Вами адресою за допомогою кур'єрської служби Meest Express;
3. в поштоматах Meest Express

Ви можете змінити адресу доставки Вашого замовлення на ранньому етапі його реалізації. Для того, щоб внести зміни в замовлення, зв'яжіться з нашим Центром обслуговування клієнтів.

Якщо Ви вибрали спосіб оплати PayU, то після оформлення замовлення Ви будете перенаправлені на сайт платіжної системи. У разі відправлення товару післяплатою, за посилку Ви заплатите кур'єру в момент доставки.

У нашому інтернет-магазині доступна послуга самовивозу.

На оплату замовлення у Вас є 7 календарних днів з моменту його оформлення. По закінченню цього часу замовлення буде автоматично анульовано. Замовлення післяплатою ми відправляємо відразу, за посилку Ви заплатите кур'єру в момент доставки.

Так, свою посилку Ви можете відстежити тут: https://t.meest-group.com/

Ваша посилка протягом 5 днів буде знаходитись у регіональному відділенні. В цей час кур'єр або наші консультанти зв'яжуться з Вами для узгодження зручного часу повторної доставки посилки.

ПОВЕРНЕННЯ, ОБМІН ТОВАРУ ТА РЕКЛАМАЦІЯ

На повернення товару у Вас є 30 календарних днів з моменту отримання посилки.

Повернення грошових коштів здійснюється протягом 14 календарних днів з моменту отримання нами посилки.

Ви можете повернути товар разом із заповненим бланком:
- За допомогою кур'єрської служби Мeest Express на адресу:
Отримувач - Росан Глобал Born2be, Україна, 79035, м. Львів, вул. Зелена, 147,
телефон +38 067 670 23 03.
Для відправлення посилки за допомогою Мeest Express, виберіть послугу "до Дверей" або "на Склад".
- За допомогою  Нової Пошти на адресу:
Отримувач - СП РОСАН (ПОВЕРНЕННЯ BORN2BE), Відділення "Нова Пошта" № 3, Україна, 79000,
м. Львів, вул. Угорська, 22, телефон +38 050 430 1 430.
Для відправлення посилки за допомогою Нової Пошти, виберіть послугу "на Адресу".
- За допомогою Укрпошти на адресу:
а/с 79, Україна, 79000, м. Львів, вул. Словацького, 1.

При поверненні товару належної якості Покупець відправляє товар Продавцю відповідно до отриманих інструкцій за свій рахунок не пізніше ніж 30 календарних днів з моменту отримання Товару. Зверніть увагу, ми не приймаємо повернень відправлених післяплатою.

Повернення грошових коштів при оплаті замовлення через платіжну систему PayU здійснюється на банківську картку, дані якої необхідно вказати у бланку повернення товару.

Повернення грошових коштів при оплаті замовлення кур'єру готівкою здійснюється на:
- банківську картку, реквізити якої необхідно вказати у бланку повернення товару;
готівкою у відділенні Укрпошти, адресні дані якого необхідно вказати у бланку повернення товару.

У разі обміну товару, Ви повинні повернути своє замовлення разом із заповненим бланком повернення, і зробити нове замовлення.

Щоб повернути товар неналежної якості (рекламація), будь ласка, зв'яжіться з нами по електронній пошті: support@born2be.com.ua.

Всі рекламації розглядаються в термін не більше 14 календарних днів з дня пред'явлення вимоги Споживачем.

На весь товар поширюється 2-річна гарантія, на підставі якої Ви можете подати рекламацію.

ІНШЕ

Додавання товару в кошик не означає його бронювання. Щоб мати гарантію того, що товар не буде проданий, необхідно оформити замовлення.

У нашому інтернет-магазині надається можливість візуально оглянути товар, без попередньої примірки. Якщо у Вас є сумніви з приводу вибору правильного розміру, будь ласка, перевірте відгуки про даний товар або зв'яжіться з нашим Центром обслуговування клієнтів.

Розсилка